Tiedote: 3M Scott FH31/Automask

3M Scott on ilmoittanut lopettavansa FH31- ja Automask-kasvonsuojainten varaosien ja tarvikkeiden valmistuksen 31.8.2020. Kasvo-osien valmistus päättyi 2018/2019.

Mikäli kyseisiä kasvo-osia on edelleen käytössänne ja haluatte jatkaa niiden käyttöä, suosittelemme tiedustelemaan vielä varastossamme saatavilla olevia vara- ja lisäosia. Varasto myydään loppuun, eikä sitä ole valmistuksen päättyessä enää mahdollista täydentää. Lisätietoja asiakaspalvelustamme:
info(at)multisafe.fi, puh. 0207 920 560.

FH31- ja Automask-suojainten tilanne on saatavilla korvaavia tuotteita, joissa yhdistyvät korkein suojaustaso, uusin tuotekehitystyö ja erinomainen käyttömukavuus:

e-breathe Multimask ja Multimask Pro

Multimask.jpeg

E-Breathe Multimask on uuden sukupolven kasvonsuojain, joka on muokattavissa laajan lisäosavalikoiman avulla soveltuvaksi moniin käyttötilanteisiin. Varaosat ovat myös helposti ja nopeasti vaihdettavissa.

• Multimask: Kasvotiiviste neopreenia, erittäin ihoystävällinen ja mukava käyttää. Polykarbonaattivisiiri tarjoaa laajan ja häiriöttömän näkökentän. Suojausluokka TH2.
  • Multimask Pro: Kasvotiiviste silikonia, ihoystävällinen, helppo puhdistaa. Kestävä, huurtumiselta suojaava selluloosa-asetaattivisiiri. Suojausluokka TH3.
  • Patentoitu ilmaletkun kiinnitysmekanismi mahdollistaa tuloilmavirran suunnan säätelyn. Kiinnitysmekanismi on myös helppo ja nopea käyttää.
  • Uloshengitysventtiili poistaa hengitysilman turvallisesti ja tehokkaasti, ja helpottaa myös kommunikointia.
  • Soveltuu käytettäväksi yhdessä suojakypärän ja kuulonsuojainten kanssa.
  • Suunniteltu ja valmistettu Saksassa.

Sundström SR 570

SR_570.jpg

Sundström SR 570 -kasvonsuojus on kestävä, käyttäjäystävällinen ja hyvin tasapainotettu hengityksen- ja silmiensuojain. Suojausluokka TH3. Näkökenttä on erittäin laaja, ja tarvittaessa näköedusta on nostettavissa helposti ylös. Näköedustaan on myös saatavilla helposti vaihdettavissa oleva varaedusta. Suojuksessa on kiinnikkeet kuulonsuojaimille. Saatavilla on useita lisäosia työskentelyolosuhteiden mukaan, kuten kolhulakki ja kuulonsuojaimet (30 mm adapteri).

Kysy lisätietoja tarpeeseesi soveltuvista vaihtoehdoista asiakaspalvelustamme!

info(at)multisafe.fi, puh. 0207 920 560.

Tiedote: 3M Scott FH31/Automask

03.09.2020
3M Scott FH31- ja Automask-kasvonsuojainten vara- ja lisäosien valmistus päättyy.

Hengityssuojaimet, desinfiointiaineet ja muut tuotteet COVID-19-tartuntojen ehkäisyyn

14.05.2020
Valikoimassamme on useita testattuja ja luotettavia tuotteita koronavirustartuntojen ehkäisyyn. Löydät tuotetiedot kootusti täältä.

Kertakäyttökäsineiden hygieeninen käyttö

17.04.2020
Kertakäyttökäsineet lisäävät hygieenisyyttä vain, jos niitä myös käytetään oikein. Katso tästä ohjeet käsineiden oikeaoppiseen riisumiseen!

Olemme avoinna

26.03.2020
Toimipisteemme kauppa ja esittelytila ovat avoinna koronavirustilanteesta huolimatta.

Multisafe Oy on Petzl-tuotteiden maahantuoja maaliskuusta 2020 alkaen

09.03.2020
Petzl-tuotteiden jakelussa Suomessa on tapahtunut muutoksia maaliskuussa 2020. Maahantuonnissa ei käytetä enää yhtä keskitettyä tukkumyyjää, vaan myös Multisafe Oy tuo nyt Petzl-tuotteet Suomeen suora…