Tiedote: 3M Scott FH31/Automask

3M Scott on ilmoittanut lopettavansa FH31- ja Automask-kasvonsuojainten varaosien ja tarvikkeiden valmistuksen 31.8.2020. Kasvo-osien valmistus päättyi 2018/2019.

Mikäli kyseisiä kasvo-osia on edelleen käytössänne ja haluatte jatkaa niiden käyttöä, suosittelemme tiedustelemaan vielä varastossamme saatavilla olevia vara- ja lisäosia. Varasto myydään loppuun, eikä sitä ole valmistuksen päättyessä enää mahdollista täydentää. Lisätietoja asiakaspalvelustamme:
info(at)multisafe.fi, puh. 0207 920 560.

FH31- ja Automask-suojainten tilanne on saatavilla korvaavia tuotteita, joissa yhdistyvät korkein suojaustaso, uusin tuotekehitystyö ja erinomainen käyttömukavuus:

e-breathe Multimask ja Multimask Pro

Multimask.jpeg

E-Breathe Multimask on uuden sukupolven kasvonsuojain, joka on muokattavissa laajan lisäosavalikoiman avulla soveltuvaksi moniin käyttötilanteisiin. Varaosat ovat myös helposti ja nopeasti vaihdettavissa.

• Multimask: Kasvotiiviste neopreenia, erittäin ihoystävällinen ja mukava käyttää. Polykarbonaattivisiiri tarjoaa laajan ja häiriöttömän näkökentän. Suojausluokka TH2.
  • Multimask Pro: Kasvotiiviste silikonia, ihoystävällinen, helppo puhdistaa. Kestävä, huurtumiselta suojaava selluloosa-asetaattivisiiri. Suojausluokka TH3.
  • Patentoitu ilmaletkun kiinnitysmekanismi mahdollistaa tuloilmavirran suunnan säätelyn. Kiinnitysmekanismi on myös helppo ja nopea käyttää.
  • Uloshengitysventtiili poistaa hengitysilman turvallisesti ja tehokkaasti, ja helpottaa myös kommunikointia.
  • Soveltuu käytettäväksi yhdessä suojakypärän ja kuulonsuojainten kanssa.
  • Suunniteltu ja valmistettu Saksassa.

Sundström SR 570

SR_570.jpg

Sundström SR 570 -kasvonsuojus on kestävä, käyttäjäystävällinen ja hyvin tasapainotettu hengityksen- ja silmiensuojain. Suojausluokka TH3. Näkökenttä on erittäin laaja, ja tarvittaessa näköedusta on nostettavissa helposti ylös. Näköedustaan on myös saatavilla helposti vaihdettavissa oleva varaedusta. Suojuksessa on kiinnikkeet kuulonsuojaimille. Saatavilla on useita lisäosia työskentelyolosuhteiden mukaan, kuten kolhulakki ja kuulonsuojaimet (30 mm adapteri).

Kysy lisätietoja tarpeeseesi soveltuvista vaihtoehdoista asiakaspalvelustamme!

info(at)multisafe.fi, puh. 0207 920 560.

TALVIALE! Valikoima talvivaatteita nyt -20 %

19.02.2024
Varaudu kevään yllätyspakkasiin ja ensi talveen! Myymälässämme erä laadukkaita talvivaatteita nyt -20 %.

Joulutervehdys ja vuodenvaihteen aukioloajat

14.12.2023
Toivotamme asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme hyvää joulua ja menestyksekästä uutta vuotta 2024!

Tehokas ensiapu-uutuus kemikaalionnettomuuksien varalta: Plum BodyNeutrAll

23.11.2023
Valikoimassamme nyt uutuustuote turvalliseen ja tehokkaaseen dekontaminaatioon: Plum BodyNeutrAll -dekontaminaatiolius ja hätäsuihku.

Odotettu uutuus! Suojalasit lukulasivahvuuksilla

16.05.2023
Univet on kehittänyt kauan odotetun uutuuden: Univet 571 -suojalasin, joka on saatavana +1.0 - +3.0 -vahvuuksilla.

Sundström-puhallinsuojaimille jopa viiden vuoden takuu!

18.04.2023
Tiesitkö, että Sundström Safety antaa SR 500- ja SR 700 -puhallinsuojaimilleen jopa viiden vuoden / 5000 käyttötunnin pidennetyn takuun?